Exigen SugarCRM v.5.0: Klientu attiecību pārvaldības (CRM) risinājumi

Klientu attiecību pārvaldības risinājumi (CRM) uzlabo klientu attiecību vadību un palīdz labāk izprast klienta uzvedību un vēlmes, sniedzot svarīgu informāciju, lai veicinātu pārdošanu, virzītu tirgū produktus, uzlabotu klientu apkalpošanu un iegūtu stratēģiskus uzņēmējdarbības pārskatus. Uzņēmuma vadītāja rīcībā ir jābūt pilnai un aktuālai informācijai par to, kurš darbinieks strādā ar klientiem, kas ir uzņēmuma parādnieki, kas nodarbojas ar iepirkšanu, kādas ir potenciālās pārdošanas iespējas u.t.t.. Exigen Services piedāvā CRM risinājumus, kas nodrošina detalizētas informācijas pieejamību tiešsaistes režīmā. Priekšrocības pārdošanas un mārketinga darbiniekiem:
  • vienota klientu datu bāze
  • ērtākas laika plānošanas iespējas
  • detalizēta sadarbības vēsture ar klientu
  • informācija pieejama tiešsaistē uz mobilām ierīcēm
  • vienkāršāka komunikācija ar klientiem
  • iespēja prognozēt pārdošanas apjomus
  • mārketinga kampaņu organizēšana
Priekšrocības uzņēmuma klientiem:
  • klientam tiek nodrošināts vēl labāks serviss
  • ar klientu tiek nodrošināta nepārtraukta operatīva komunikācija – kāda konkrēta darbinieka prombūtnes gadījumā klientu apkalpo cits speciālists, kuram sistēmā ir pieejama visa par klientu uzkrātā informācija
Exigen Services klientiem piedāvā profesionālus pakalpojumus CRM risinājumu adaptācijā un integrācijā ar citām klienta informācijas sistēmām. Kompānijas pieredzējušie un sertificētie speciālisti veiks katra klienta īpašo vajadzību analīzi, atbilstoši tam piedāvājot vajadzībām un klienta biznesa procesiem pielāgotu risinājumu, kas nepieciešamības gadījumā arī tiks integrēts ar citām klienta informācijas sistēmām un iekļausies klienta IT sistēmu arhitektūrā. Pēc risinājuma integrācijas Exigen Services speciālisti veiks nepieciešamo klienta darbinieku apmācību un jauninājumu ieviešanu, kas palīdzēs klienta programmatūrai nodrošināt augošās biznesa prasības
Exigen Services piedāvā vairākus CRM risinājumus, nodrošinot piemērotāko risinājumu, atkarībā no uzņēmuma darbības jomas, tā izmēriem, pielietotajām tehnoloģijām u.c. parametriem:
  1. Exigen SugarCRM v.5.0
  2. Microsoft Dynamics CRM v.4.0
  3. Lotus notes bāzēts CRM risinājums