Informācijas tehnoloģijas sistēmu un tehnoloģiju atbalsts

IT uzturēšanu uzņēmumos būtiski sarežģī un sadārdzina tas, ka tiek izmantotas dažādas sistēmas, kas ir izstrādātas uz dažādām tehnoloģiskajām platformām un prasa plašu atbalsta speciālistu pieredzi. Algot lielu skaitu augsti kvalificētu speciālistu, lai uzturētu specifiskās sistēmas, ne vienmēr ir rentabli. Tā rezultātā ļoti bieži sistēmas uztur uzņēmuma IT darbinieki, kuriem nav pietiekamu zināšanu vai prasmju.

Izvēloties IT sistēmu un tehnoloģiju atbalstu nodot Exigen® Services uzņēmumi iegūst virkni biznesa priekšrocību, kas tiešā vai netiešā veidā palielina uzņēmuma konkurētspēju. Saņemot Exigen Services pakalpojumu uzņēmums iegūst piekļuvi pasaules līmeņa zināšanām un pieredzei, bez izdevumiem savu darbinieku apmācībai vai jaunu darbinieku algošanai. Uzņēmumam nav jāvelta savi iekšējie resursi procesiem kas nav saaistīti ar uzņēmuma pamatdarbību, tātad nenes peļņu.

Pēc jūsu IT infrastruktūras iepazīšanas, kuras laikā mēs apgūstam klienta paša vai piesaistītā piegādātāja izstrādāto sistēmu, mēs varam pārņemt gan konkrētās lietojumprogrammas veiksmīgas darbības nodrošināšanu (hosting), gan tās turpmāku atbalstu, uzturēšanu un attīstīšanu (maintenance and support), ieskaitot jaunu papildinājumu izstrādi. Kā piemērus šādām sistēmām varam minēt uz Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics CRM, Sugar CRM, .NET, Oracle, Business Objects, IBM/Domino, Atlassian, JAVA u.c. bāzes izstrādātas aplikācijas.

Exigen Services nodrošina arī atbalstu gadījumos, kad klientam ir nepieciešams nodrošināt tehnoloģijas infrastruktūras nepārtrauktu darbību un attīstību, taču klientam pašam ne vienmēr ir iespējas ātri piesaistīt augsta līmeņa speciālistus problēmu risināšanai un izmaiņu ieviešanai. Exigen Services var nodrošināt speciālistus, kuri pārzina Microsoft, Oracle, IBM/Domino, Sybase, JAVA, MySQL, PostgreSQL un citas platformas.